De weken daarna hebben we praktisch elke vrijdag avond en soms ook zaterdag aan de auto gewerkt om niets aan het toeval over te laten.midden augustus zijn we met de auto naar Jan Altena in Gramsbergen geweest om de auto te laten inspecteren en om advgiezen gevraagd wat we eventuele nog konden verbeteren of aanpassen.Er werd ons geadviseerd om het koelsysteem
van een apart expansie systeem te voorzien alsmede het monteren van een Kenlowe elektrische
ventilator en het monteren van andere banden.Voor het monteren van de Kenlowe moesten we wel de radiateur verplaatsen zover als mogelijk.Met veel kunst en vliegewerk is het voor elkaar gekomen en de koeling is een stuk verbeterd.De banden hebben we van Vredenstein betrokken
met een aantrekkelijke korting.We hebben banden met de maat 175x14 type Comtrac gemonteerd.De wagen stuurt nu wat lichter daarentegen zijn deze banden stugger waardoor het comfort iets is afgenomen.Ook was door Jan Altena aangeraden om de moeren van Nord-lock
borgringen te voorzien.Nord-Lock Benelux was zo vriendelijk ons een assortiment van deze borgringen beschibaar te stellen.Een mooi gebaar.
- Op 30 en 31 augustus stonden we met de auto op het Concours d'Elegance in Apeldoorn.
- Op de 30e was er het Nationaal Concours georganiseerd door Autovisie en zondag het
- Internationaal Concours.Een paar prachtige zowel wat betreft de deelnemende auto's als-
- mede het fantastische weer.
Hierna heeft Frits de beschermplaten voor het carter alsmede benzinetank gemaakt zodat deze beschermd zijn tegen steenslag etc.zie foto's
Geen opmerkingen:
Een reactie posten